Forum www.aIUuni36.fora.pl Strona Główna
»
Zasady
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
ZASADY
----------------
Zasady
Strategie/Porady
----------------
Początki
Metoda FS
Taktyki Obronne
Sposób Na Falange
Księżyc-Odznaka Potęgi
Pakty i Fuzje
----------------
Pakty
Nasze Pakty
Nasz Sojusz
----------------
Ataki
Handel
Farmy i Farmeży
Oficjalne Wojny
Skargi
----------------
Skargi
Zmiany
----------------
Propozycje Zmian
Newsy
Rozmowy w Tłoku
----------------
Wolność Słowa 4 all
O Sprawach Sojuszu
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Ender
Wysłany: Sob 23:25, 29 Gru 2007
Temat postu:
oj co racja to racja za długie
Artysta
Wysłany: Sob 20:36, 29 Gru 2007
Temat postu: /\
Wszystko Ładnie Pieknie Tylko Nie PRzejzyscie i ludziom Sie nIe HCce czytać xP
Pemo
Wysłany: Czw 21:51, 29 Lis 2007
Temat postu:
Pono bylo fajnie jak bylo tylko 10 uniwersow. Wystarczylo wyslac flote na scisle fajne wsp i sie otrzymywalo 10 x to co sie przeslalo. Tak mi ktos bajke kiedys opowiedzial
borsuk
Wysłany: Nie 19:51, 18 Lis 2007
Temat postu: Zasady
Zasady Gry
§1 Konta
I Dzielenie konta
Dzielenie konta z innymi nie jest dozwolone. Konto może być tylko i wyłącznie używane przez jednego gracza. Podczas gry na jednym komputerze z innymi graczami, tylko JEDNO konto na Universum może być zalogowane. (Tak więc, gdy grupa osób korzysta z jednego komputera i gra na tym samym Universum, każdy musi poczekać na swoją kolej)
II Zasiadanie konta
Zasiadanie konta jest zabronione. Złamanie tej reguły doprowadzi do kasacji konta.
III Multikonta
Każdy użytkownik zobowiązuje się używać jednorazowo tylko jednego konta na Universum OGame. Wielokrotne konta tego samego gracza będą blokowane. Konta niewspółpracujące ze sobą, ale należące do tego samego gracza, będą również traktowane jak multikonta. Konta, które służą tylko do rozbudowywania innego konta, obojętnie czy aktywnie (czyli jako dostawca surowców) czy pasywnie (czyli jako cel napadu), również podlegają tej regule. Jeżeli wielu użytkowników gra korzystając z tego samego komputera (np: szkoła, akademik, rodzina), to powinni ten fakt zgłosić Operatorowi Gry przed rozpoczęciem gry. Odwołania od graczy po nałożeniu blokady na konto, nie będą rozpatrywane.
UWAGA! W szczególności należy unikać dalszych, oprócz IP, wspólnych związków (takich jak taki sam adres e-mail, podobna nazwa użytkownika lub planety).
IV. Zamiana konta
Konto należy zawsze do posiadacza i jest powiązane na stałe z jego adresem e-mail. Jeśli adres mail zostanie utracony, to wszelkie zażalenia nie będą uwzględniane. Jeżeli użytkownicy zamienią konta bez powiadomienia o tym Operatora Gry, to późniejsze zażalenia, skargi, zmiany itp. nie zostaną wprowadzone, dopóki właściciel konta nie złoży wniosku za pośrednictwem adresu, który jest powiązany z tym kontem. Przy zamianie kont bez powiadomienia Operatora Gry lub Superoperatora Gry nie ma najmniejszej szansy na backup lub powrót do stanu poprzedniego.
V. Dezaktywacja IP-Check
Utracone konta z dezaktywowanymi "IP-Check" nie będą odzyskiwane. IP-Check może być tylko wtedy dezaktywowany, kiedy jest to konieczne do prawidłowego przebiegu gry. Dowód na to musi dostarczyć Gracz.
§2 Używanie bug'ów
Wykorzystywanie błędów w oprogramowaniu dla własnej korzyści, a wiec tzw. bug-using, jest zabronione. Każdy gracz jest zatem zobowiązany, bezzwłocznie zgłaszać odkryte bugi do Super Operatora Gry. Kto używa bugów dla własnej korzyści, zostanie zablokowany na czas dłuższy niż 40 dni na wszystkich Universach.
§3 Naruszanie techniki gry
Środki, które mają na celu powodować ogromny Traffic (ruch) lub szkodzić przebiegowi gry, są niedozwolone. Zabronione są w szczególności automatyczne lub półautomatyczne skrypty, wydobywające informacje z bazy danych lub uruchamiające mechanizmy gry. Dlatego używanie ww. środków prowadzi do natychmiastowego i nieodwołalnego wykluczenia z gry. Zastrzegamy sobie prawo do odszkodowania w wysokości spowodowanych szkód plus wynikających z nich kosztów manipulacyjnych (por. OWU).
§4 Wymuszenia
Wymuszenia i groźby, które mają odniesienie do prawdziwego życia, mogą (w zależności od ich skali) prowadzić do stałego wykluczenia z jednego lub wszystkich Universów, jaki i Forum OGame. Groźby odnoszące się do gry są dozwolone.
§5 Bash
I Definicja/Zakaz
Więcej niż 3 ataki na planetę w ciągu 24h liczonych od każdego ataku będą definiowane jako Bash i są niedopuszczalne. Kazdy atak moze sie skladac z maksymalnie trzech fal, o ile przybycie flot na planetę (księżyc) następuje w przeciągu 30 minut.
Uwaga! Ataki rakietowe i zestrzelenia samych sond szpiegowskich nie są liczone jako ataki, dlatego Bash-reguła dla nich nie obowiązuje.
II Wyjątki
Wyjątki dotyczące punktu I :
1). Wojna: Jeżeli dwa Sojusze znajdują się w stanie wojny, to dalsze ataki są dozwolone. Wojna musi zostać wypowiedziana na przynajmniej 12 godzin przed nadejściem ataku, wynikającego z punktu I - na Forum OGame (podforum Dyplomacja, dział Wojny). W temacie deklaracji wojny nazwy obu sojuszy muszą zostać wymienione poprawnie. Wypowiedzenie wojny może być skierowane tylko przeciwko sojuszom, a nie pojedynczym graczom. Przyjęcie wypowiedzenia wojny nie jest wymagane.
2) Obraza/Zniewaga. Jeżeli zaatakowany gracz dokonał obrazy lub zniewagi, to dalsze ataki są dozwolone, jeżeli Operator Gry wyrazi na to zgodę. Do potwierdzenia obrazy zobligowany jest atakujący - należy przesłać obraźliwą wiadomość do Operatora Gry, który może udzielić pozwolenia na nielimitowane ataki w stosunku do znieważającego oraz ustalić czas nieobowiązywania bash-reguły.
III Szczególne przypadki
Zachowania takie jak np. atakowanie gracza tak często, ze prowadzenie przez niego gry nie jest możliwe, mogą być ukarane po pierwszym ostrzeżeniu.
§6 Push
I Definicja/Zakaz
"Push" oznacza zaopatrywanie jednego konta przez drugie w surowce, bez widocznej obustronnej wymiany handlowej. "Push" dozwolony jest tylko wtedy, gdy konto "pushowane" ma mniej punktów w grze niż konto "pushujace". Przez "push" rozumie się nie tylko aktywne dostarczanie surowców. Za "push" ukarany może być również ktoś, kto:
- celowo składuje surowce na własnych planetach, aby zezwolić na ich odbiór przez (wielokrotny) atak;
- dokonuje ataku słabszymi flotami, aby powstało pole szczątków do odzyskania surowców;
- wykorzystuje dodatkowe sposoby i możliwości, by jedno konto otrzymywało surowce bez wysyłania czegoś w zamian (handel) lub stosuje przeliczniki/ceny dumpingowe.
Pożyczki, premie i tym podobne interesy bazujące na nienatychmiastowej zapłacie w formie surowców (maksymalny czas to 24 godziny) są zabronione. Wypożyczanie recyklerów i wysyłanie sobie potem odzyskanych surowców jest dozwolone, o ile wcześniej operator gry został o tym powiadomiony, jednak ma prawo zabronić takiego działania, jeśli zdarza się ono zbyt często.*
II Wyjątki
Ataki organizowane pomiędzy dwoma graczami w celu zniszczenia floty jednego z nich i utworzenia księżyca (tzw. Moonmaking) jest dozwolony wg poniższych reguł: - suma szczątków na planecie docelowej nie przekracza wymaganej ilości do uzyskania 20% szansy na księżyc (czyli w sumie 2 milionów wszystkich surowców). - szczątki mogą zostać zebrane tylko przez właściciela zniszczonej floty - w przypadku strat po obu stronach, gracze muszą podzielić się szczątkami proporcjonalnie do swoich strat.
Gracz otrzymujący pomoc przy odbudowie od swojego sojuszu, jest zobowiązany przedstawić raport wojenny swojemu Operatorowi Gry, zanim otrzyma jakąkolwiek pomoc, jednakże ten może ustalić warunki odbudowy lub całkowicie jej zabronić.
§7 Wycofanie/Anulowanie
Środki, które zostały przedsięwzięte w stosunku do gracza przez odpowiedzialnego za dane Universum operatora gry, mogą zostać wycofane/anulowane tylko przez tego samego Operatora Gry lub starszego rangą Super Operatora Gry.
§8 Odszkodowanie
1. Jeżeli gracz znajdzie się w niekorzystnym położeniu wynikającym z błędów serwisu, błędów oprogramowania, niedostępności gry itp., to nie ma on żadnego prawa do roszczeń do przywrócenia wcześniej posiadanych wyników i statusu jego konta w grze (osobisty backup). O tym czy i w jakiej formie w drodze wyjątku odzyskanie statusu w grze jest możliwe, decyduje administrator gry, który jest informowany o sytuacji przez odpowiedniego operatora gry.
2. Jeżeli gracz próbuje ominąć podjętą przez operatora decyzje np. powierzając ta sama sprawę innemu operatorowi, to takie zachowanie prowadzi do wykluczenia gracza z gry (Wyjątek: zażalenia do wyższego rangą superoperatora).
§9 Wykluczenie z gry
Każde złamanie tych reguł może prowadzić do blokady lub wykluczenia z gry. W zależności od wagi wykroczenia mogą one (blokada lub wykluczenie) obowiązywać na wszystkich Universach, jak i całej pozostałej ofercie OGame (np. oficjalnym forum OGame czy związanych z nim kanałami IRC). Team zobowiązuje się ścigać każdy przypadek złamania reguł gry wg. swojej najlepszej wiedzy, chęci i możliwości.
§10 OWU
Dla graczy, którzy z powodu ustanowionego prawa, niepełnoletności, narodowości albo innych powodów nie mogą prawnie zgodzić się na Ogólne Warunki Umowy (OWU), zostaną one dodatkowo przypominane przy okazji komentarzy i interpretacji wewnątrz gry. W takim przypadku gracz nie jest prawnie związany z OWU, jednak wtedy możliwa jest jednakowa ocena zachowania wszystkich graczy.
§11 Spam
Spam, bez względu na formę (wiadomości, raporty szpiegowskie), mający na celu utrudnianie gry graczowi jest niedozwolony.
*Objaśnienie: Wewnątrz stabilnego sojuszu prośby o użyczenie recyklerow są bardzo częste. Na dłuższa metę powinno być to wyrównane pośród aktywnych członków sojuszu, umożliwiając osobie wypożyczającej recyklery zatrzymanie zebranych surowców. Jeśli wypożyczanie recyklerów od innych członków sojuszu było całkowicie dozwolone, mogłaby pojawić się sytuacja, gdzie jedno z kont w sojuszu wyspecjalizowałoby się w produkcji flot, a pozostałe konta zbierałyby szczątki utworzone po atakach właściciela konta produkującego floty. A to byłoby pushingiem.
Rady dla początkujących:
- Na początek zbuduj kopalnie (metalu i kryształu) i elektrownie. Są one ważne dla Twojego istnienia w grze! W późniejszej kolejności zbuduj laboratorium naukowe, stocznię statków kosmicznych itd.
- Uważaj na ilość produkowanej energii. Jeśli produkujesz jej za mało, to wydajność Twoich kopalni również spadnie.
- Systemy obronne chronią Cię na początku przed ewentualnymi napadami!
- Kiedy oswoisz się z grą spróbuj przyłączyć się do któregoś z istniejących sojuszy, albo nawet załóż swój własny!
by Ogame.pl
Post został pochwalony 0 razy
Solaris phpBB theme/template by Jakob Persson
Copyright © Jakob Persson 2003
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin